سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگیهای وب اپلیکیشنهای پیشرونده (PWA)

ابزار Lighthouse کروم، ورقه را برای آیین نامه‌های اینترنت نرم افزار‌های پیشرونده پژوهش می‌نماید سئو چیست و دربرگیرنده اصول و راهبرد‌های پیاده سازی گوگل میباشد. این دستور می بایست باعث به تجربیات کاربری خوشایند همچون نرم افزار‌های تلفن همراه ساکن (native) خواهد شد. این قسمت موردها غالب، ناموفق و گزینه‌های مایحتاج برای نظارت به طور دستی را علامت میدهد. آموزش سئو در مشهد بعضا از فاکتورهای پژوهش گردیده برای PWA مشمول سرعت لود در اتصال 3G، بار گذاری محتوا در viewport (پنجره‌ای که در آن تارنما مشاهده میگردد)، به کار گیری از HTTPS و ریدایرکت HTTP به HTTPS میباشند. 

3- قابلیت و امکان دسترسی (Accessibility)

قسمت دسترسی مشتمل بر آزمایش‌هایی برای تحلیل قابلیت و امکان تلاوت ورقه و بقیه تکنولوژی‌های هواخواهی برای عمل کردن صحیح در ورقه میباشد.  کلاس سئو مشهد از جمله، به کار گیری از خصوصیت‌ها به وسیله موادسازنده، شایسته ترین نحوه‌های ARIA، اسم‌های قابل تشخیص ارکان و غیره می باشد.

در قسمت قابلیت و امکان دسترسی مطمئن می شوید سئو کار خوب مشهد که نرم افزار شما به وسیله اکثری از یوزرها تا حد قابلیت قابل به کارگیری میباشد. به آن معنی که مجال‌هایی را برای بهبود وب سایت شما ارائه میدهد. تحت عنوان مثال مشتمل بر ارائه متادیتا کافی برای خوا‌نندگان ورقه اکران به عنوان مثال خصوصیت‌های ARIA ‌باشد. ساختار محتوای شما بایستی این خصوصیت‌ها را در لحاظ بگیرد و مطمئن گردید که از موادسازنده معنایی قابل قبولی به کارگیری می کنید، تصاویر شما می بایست خصوصیت‌های alt مطلوب داشته باشد و غیره. این قابلیت و امکان دسترسی این موردها را به خیر ذکر می‌نماید. از‌آنجا‌که همگی خصوصیت‌های دسترسی نمی‌تواند به طور خود کار آزمایش کرد، سفارش می‌گردد گزینه‌های موردنیاز را به طور دستی تحقیق فرمایید. 

4- شایسته ترین طریق‌ها (Best practices)

در‌این قسمت بعضا سفارش‌ها برای امروزی‌سازی برگه و اجتناب از ایرادات احتمالی همت را تحقیق خواهد کرد و نتیجه ها را در نصیب Best practices نشانه می دهد. از جمله خاطر نهفته (cache) نرم افزار، به کارگیری از HTTPS و غیره. این نصیب مشتمل بر لیست آزمایش‌های غالب و ناموفق میباشد.

5- seo (بهینه سازی) 

بهینه سازی خصوصیت جدیدی میباشد که در Lighthouse کروم اضافه شد‌ه‌است. با صرفه‌سازی موتور کاوش برای هر سایت اساسی میباشد تا اطمنیان نتایج خواهد شد که موتورهای جستجویی مانند گوگل و بینگ می توانند وب سایت را ایندکس نمایند و در حاصل کاوش نشانه دهند. این نصیب وب سایت متبوع را برای تعریف متا، تگ‌های alt، تیتر کاغذ، تگ canonical و گوشی از صمیم قلب بودن تارنما و قابلیت و امکان ایندکس برگه تحقیق خواهد کرد. 

مشاهده گزارش (Lighthouse Report Viewer)

می توانید گزارش پژوهش‌های دانلود گردیده را با به کارگیری از Notepad یا این که TextEdit ببینید. ولی محتوا به فرمت قابل خواندنی که میتوانید در ابزار Chrome developer مشاهده کنید، وجود ندارد. برای قرائت محتوای گزارش، نیاز به یک report viewer دارید. بدین ترتیب می بایست به شیت Lighthouse report viewer بروید. 

گزارش دانلود گردیده از کروم را بکشید و رها فرمایید (Drag and drop). این گزارش در کروم به به عبارتی فرمت مشابهی که در ابزار developer بوده را مشاهده خواهید کرد.

پلاگین Lighthouse کروم

کروم همینطور دارنده پلاگین lighthouse غیر وابسته برای جاری ساختن نظارت وب سایت می باشد. این پلاگین در اصل به عبارتی ابزار ترکیب گردیده در ابزار developer مرورگر کروم میباشد. بدین ترتیب چنانچه نمی خواهید از ابزار developer به کارگیری فرمائید، می توانید از این پلاگین به کارگیری فرمایید. 

میتوانید به دکان اینترنت کروم رفته و پلاگین Lighthouse بر روی مرورگر کروم خویش نصب نمایید. بعداز نصب، آیکون lighthouse در کنار نوار نشانی کروم اضافه گردد. بر روی Options کلیک فرمایید تا گروه‌بندی متبوع خویش را برای نظارت گزینش نمائید و آن‌گاه بر روی دکمه Generate report کلیک نمایید.