سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا باید سایت را سئو کنیم

 

براساس آمارهایی که در طی یک سری سال اخیر بدست آمده میباشد که در پی به آن ها اشاره خوا‌هیم کرد بدین زمینه که چرا بایستی بهینه سازی را دورازشوخی بگیریم پی خواهید موفقیت و متوجه خواهید شد که چرا برای بهینه سازی وقت و هزینه مایحتاج میباشد که صرف نمائید.

 

آمارهای seo

چیزی در حدود 70 تا 80 درصد کاربرانی که وارد وبسایت ها میگردند آموزش سئو مشهد بر روی پیوند های تبلیغاتی کلیک نکرده و حتی آنها‌را نگاه هم نمیکنند

33 درصد کلیک هایی که ایفا می‌گردد در ورقه حاصل کاوش و روی او‌لین پیوند میباشد

75 درصد یوزرها تنها لینک و پیوند‌های کاغذ نخستین را مشاهده می‌نمایند و هیچ زمان به صفحه های آتی نمی‌مراحل.

81 درصد دستیابی و امور تیتر کرده اند که وب لاگ آن‌ها دوره سئو مشهد  از بودجه های اساسی حصول و کارشان میباشد.

seo در بیزنس را بدون شوخی بگیرید

وب با ظهورش در فضای بیزنس هم سبب ساز به وجود داخل شدن استحصال و شغل های تازه گردیده و هم سبب ساز تغییر و تحول در تجارت های کهن. ما بایستی بدونیم که چه‌گونه و چطور می‌شود بازاریابی اینترنتی و خویش وب را برای راه‌اندازی بیزنس نو و پیشرفت بیزنس فعلی که داریم به عمل بگیریم. چهت نیل به هدفی که داریم می بایست تعدادی ابزار رو به سرویس بگیریم که موتورهای کاوش اولی ابزاری می باشند که در راستای وصال به اهدافمون می بایست آن‌ها‌را در حیث داشه باشیم. همگی ما تجارب کاوش کردن آنچه به دنبالش هستیم را داریم.

 

به عنوان مثال برای کشف کردن شیرینی فروشی و یا این که سالن ورزشی که در لحاظ داریم بی شک کلاس سئو مشهد کاوش کرده ایم. حال این مورد را در حیث بگیرید که تجارت شما پس از جست و جو کردن کلمه ها مرتبط در سطر حاصل گوگل چشم گردد، به لحاظ شما استحصال و کارتان تغییر و تحول نمی نماید؟ به این ترتیب مسئله اینکه چرا می بایست بهینه سازی را دورازشوخی بگیریم به طور کامل پر‌نور است. زمانیکه شما بر روی بیزنس خویش متمرکز گردیده و برای فیض آن‌ها در موتورهای کاوش عملکرد فرمائید و کارهایی را ایفا دهید که برخورد مثبت داشته باشد با‌یقین قرار به چنگ آوردن در کاغذ نخستین گوگل برای بیزنس شما شغل سادگی خواهد بود.به طور لغوی سئو مخفف گردیده عبارت Search Engine Optimization میباشد که در معنای سئو برای موتور کاوش میباشد. البته شاید در اینجا برای شما هم پرسش گردیده باشد که به هیچ عنوان سئو چیست و یا این که در صورتی‌که با seo شناخت داشته باشید، قرار میباشد دقیقا چه چیزی را با صرفه کنیم؟

 

در‌این بخش قصد دارم سئو را با یک نمونه برای شما توضیح دهم؛ فکر کنید که شما قصد دارید یک نوشته ی علمی مدرس سئو مشهد را در وبسایت‌تان منتشر فرمائید. ولی گوگل چطور متوجه میشود که‌این نوشته‌ی علمی دقیقا درباره چه موضوعی میباشد و این نوشته‌علمی را بایستی به کدام یوزرها که کاوش اجرا داده‌اند اکران دهد.