سفارش تبلیغ
صبا ویژن

الگوریتم پاندا چه کاری انجام می دهد؟

الگوریتم پاندا چه کاری انجام میدهد؟

پانداها شخصیت آرام و کتاب‌خوانی دارند، بنابراین به راحتی میتوانید تصور کنید روزانه تعداد زیادی پاندا در اکنون تلاوت محتوای وب‌سایت شما می باشند. آن ها کل مطالب را به دقت میخوانند و کیفیت محتوا به شدت برایشان اهمیت دارااست و دیگر نمی‌‌گردد مثل قبل با ردیف کردن لغات کلیدی در یک متن، پانداها را فریب داد. آنها به خیر می‌توانند یک متن موءثر را از یک متن ضعیف تفکیک کنند، می‌توانند کاری کنند که هیچ کاربری پایش به یک وبسایت بی‌کیفیت کشیده نشود چون آن‌ها محتوایی را که دوست ندارند، به کسی معرفی نمی کنند.

مسلما بارها و بارها این را شنیده اید که در اینترنت مطالب به راحتی کپی می شود و در سایتی دیگر قرار می‌گیرد. بهتر این کار فرآیند بهینه سازی را در گیر نقص‌ میکرد و وبسایت های کیفیت خوب و مجموعه اول واقعا میان انبوهی از وب سایت ها ناپدید می شدند و منزلت خاصی نداشتند. تا اینکه الگوریتم پاندا به امداد آن ها شتافت. به‌این صورت که خزنده های این الگوریتم مدام به‌دنبال مطالب و محتوای تیم نخستین می باشد و دیگر سایت ها را که مطالب را نسخه برداری می کنند را شناسایی و از لیست جستجو حذف می کند. اگر می خواهید در کلاس حضوری سئو مشهد شرکت کنید، به رایا پارس مراجعه کنید.

پانداها از چه محتوایی خوششان نمی‌آید؟

1- محتوای خلاصه شده و ناقص

پانداها عشق و علاقه‌ای به خواندن متن‌های دو سه پاراگراف‌ای ندارند. آن‌ها خوب می‌دانند که یک متن کوتاه زمان کافی را برای پاسخ دادن به نیازهای کاربر ندارد، به همین برهان، چشم‌شان را روی متن‌های ناقص و خلاصه‌شده می‌بندند.

2- تکرار صحبت‌های پیشین با نسخه برداری‌ کردن محتوا

پانداها مثل هر که دیگری دوست ندارند یک متن را برای بار چندم بخوانند، بدین ترتیب حتی در حالتی‌که بیست درصد نوشته‌ی علمی شما تکراری باشد، آنها دیگر رغبتی به خواندن نخواهند داشت. پس چنانچه از تارنما‌های دیگر برای ساخت محتوا به کار گیری می کنید حواستان باشد که یک پاندا قبلاً کلیه‌ی آن ها را خوانده و موقتی درصورتی که قرار نیست صحبت جدیدی بزنید، دست‌کم میتوانید از زاویه‌ی جدید‌ای به آن آیتم نگاه کنید و با پاراگراف‌بندی‌های خاص خودتان به سراغش بروید تا متنتان هم‌چنان جذاب و خواندنی باشد.

3- توده‌آوری و دست چین کردن محتوا

در صورتیکه اهل جمع‌آوری نوشته‌علمی از وب‌وبسایت‌های متفاوت می باشید و از هر نوشته‌علمی یک قسمت برمی‌دارید و گلچین می‌کنید، بایستی بدانید پانداها هرمورد از آن مطالب را به طور بدون نقص خوانده‌اند و فعلا به یک گل چین راضی نمی شوند. پس این راه هم سیاست نه برای ساخت و ساز محتوا نیست.

4- موفق بودن آگهی یک کاغذ بر محتوای تولید شده

در شرایطی که موقع خواندن کتاب هر چند ثانیه، یک نفر با تبلیغی جدید از لا به لای صفحات کتاب بیرون بپرد، چه فعالیت میکنید؟ در شرایطی که تا می‌خواهید تمرکز کنید پیام‌های تبلیغاتی جلوی چشمتان ظاهر شوند چه؟! کلیه‌ی‌ ما این جور وقت‌ها کلافه می‌شویم و احتمالاً کتاب را به دورترین نقطه‌ی ممکن پرت می‌کنیم! براین اساس در صورتی توی سایتتان شیوه به راه تولیدها مختلف را تبلیغ کرده‌اید و بنرها و پیام‌های تبلیغاتی از سر و کول سایتتان بالا می روند، بدانید که الگوریتم پاندا با عصبانیت بدور وب سایت شما یک خط قرمز‌رنگ پر رنگ می‌کشد. پس میانه روی را رعایت فرمائید.


5- ناهماهنگی محتوا با گوگل

در شرایطی‌که توی سرچ گوگل وعده‌ی چیزی را بدهید و مخاطب‌ها با هزار ذوق وسلیقه و اشتیاق روی پیوند شما کلیک کنند و آن‌گاه با یک شیت خالی مواجه شوند مثل این هست که کلی مهمان دعوت نمایید و آن گاه خودتان بگذارید بروید. این جور وقت‌ها انتظار نداشته باشید کسی به وعده‌هایتان توجه کند. شما دارای محتوای ناسازگار میباشید و پانداها خیلی زود پیدایتان می‌کنند و گرفتار می‌شوید.


چه گونه دل پاندا را به دست بیاوریم؟!

موردها بالا از مهم‌ترین موضوعاتی‌ست که می‌تواند پاندا را از وبسایت شما ناامید کند ولی هنوز منش برای آماده ساختن دل پاندا می‌باشد. فقط کافی‌ست خصوصی به مطالب قدیمی وب‌وب سایت بزنید، مطالب تکراری را حذف فرمایید، سپس بروید سراغ محاسبه کردن هماهنگی در بین مطالب و عنوان‌ها و خلاصه این که از روش‌های اشتباه تشکیل داد محتوا دست بردارید و بدانید ایجاد کرد محتوای کیفیت خوب و موثر یک فعالیت فرصت‌بر است که در زمانبر‌ مدت، شما را به فایده دل‌خواه میرساند.